Senaste nytt

Fredagstråden™

Concorde

Founding Member
Byt i London (eller kontinenten) så kan du hålla nere priset. Vilka datum kollar du på och vad för kabiner?
 

JacobGBG

Medlem
Jo SAS är ju inte att tänka på så här sent. Jag är bara ute efter billigast möjligast nu på alla datum v30-31 som tillåter mig vara borta minst 7 dar och har mig tillbaka på jobbet i början av vecka 32. Verkar inte komma under 6800:-.
 
Fredag 04:30 - Marina Bay Sands, Singapore. Kan inte sova! Vaknade någonstans runt 02.30 efter bara 3.5 timmes sömn, jäkligt irriterande.

Ska försöka ge det ett varv till nu!
 

MarcusC

Medlem
Inte Fredag än...men snart så, skall försöka ta en sväng förbi Malmö Aviations lounge invigning imorgon/fredag på Landvetter. Å se vad det finns att rapportera.
 

Jacob

Medlem
Fredag kl 06.30.

Ska på tjänsteresa till den stora metropolen Eskilstuna under dagen för att starta igång ett nytt projekt.

På kvällen blir det cocktails och tilltugg på ett av marinens fartyg som kommer ankra på Skeppsbron under dagen. Ska bli riktigt skoj!
Imorgon är det marinens dag i Stockholm.
 

JacobGBG

Medlem
Återvänt från Rom. Har hunnit fixa lite med en site inspection av hotellet jag bodde på för Luxury Hotels forumet på Flyertalk. Kanske gör ett inhopp här med den också om jag hittar lämplig plats.

Nu följer en månad av lugn utan resor och istället fyllt av företagsmiddagar och brölopp.
 

eramag

Medlem
Sitter på World Trade Center i Malmö. Skall avnjutta en lunch på Novel i samma byggnad för att sedan köra E22an till Västervik. Naturligtvis låtsas jag att bilen är cockpit :D Cabincrew, arm slides, crosscheck and report!
 

Dr. Miles

Expert
Nu sitter jag pa Diamond lounge, BRU och vantar pa flyget tillbaka till Stockholm.
Jag hatar verkligen denna tyskt/nederlandskt tangentbord. :mad: Jag skriver fel hela tiden.
Jag skall fixa lagenheten pa helgen. Hoppas att inte far ont i ryggen...
 
Toppen