Senaste nytt

Uppgradera med poäng och ot

wheaa

Medlem
Kan jag uppgradera en biljett med poäng först till eco extra och sen försöka uppgradera den biljetteb till business med sas? Hur blir poängintjäning för en sån resa om det går?
 

flygtoken

Medlem
Jag skulle tänka mig att du kontaktar de ( SAS ) och får saken klart för dig! Det är det smidigaste och enklaste sättet
 

karho

Medlem
Kan jag uppgradera en biljett med poäng först till eco extra och sen försöka uppgradera den biljetteb till business med sas? Hur blir poängintjäning för en sån resa om det går?

Nej det går tyvärr inte. Går inte att uppgradera en uppgraderad biljett ett varv till. Eller hur menar du, "... med sas?"
 

tourist

Medlem
Kan jag uppgradera en biljett med poäng först till eco extra och sen försöka uppgradera den biljetteb till business med sas?

Det finns tre sätt att uppgradera: Uppgradering i förväg med poäng, uppgradering i förväg via OptionTown med pengar och uppgradering på flygplatsen med poäng. Vilket eller vilka sätt menar du?
 
Det du borde kunna göra är att försöka få igenom en uppgradering genom OT till Y. Om det lyckas (vilket du borde få besked om rutn 24-48 timmar innan kan du därifrån lägga in om uppgradering till C. Och i sådant fall kommer du få poäng för Y.
 
Toppen