Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Magino

Medlem
Om du anmäler dig till A-Club via denna länken blir du automatiskt Platinum medlem. I vanliga fall krävs 60 nätter eller 25000 poäng för att nå denna nivån. Hotell som ingår Accor hotels är Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons och Thalassa sea & spa

A|Club Platinum status
With 60 nights or 25,000 A|Club points.

- 100% A|Club points bonus for every stay
Exclusive benefits at Sofitel*, Pullman and MGallery hotels.
- Welcome drink and gift
- Room upgrade**
- Late check-out up to 4:00 pm**
- A room always available if you reserve at least 3 days before your arrival.
- A Thalassa sea & spa Institute beauty and treatment product when you stay at Sofitel Thalassa sea & spa
- A welcome gift for any stay of 10 nights or more at Adagio, plus late check-out**
- Dedicated customer service

* Except Thalassa sea & spa
** upon request, and subject to availability
 

Bringman

Medlem
Tack för tipset!

Registrerade mig utan problem, behövde bara använda en ny mailadress då jag redan var registrerad.
 

Gnopps

Medlem
Accor ger ut platinum till höger å vänster verkar det som, jag fick det med ett liknande erbjudande för något år sedan. Bor inte så mycket på Accor men det är toppen för statusmatchningar!
 

Jacob

Medlem
Och jag antar att det inte gäller existerande medlemmar.

Jag har silverstatus (intjänad på naturlig väg) och ska bo på Accor redan nu i helgen. Platinum hade suttit fint...
 

Jacob

Medlem
Så här står det:

Already an A|Club member?
To benefit from this offer:

Send an online request through your A|Club account (Log in to A|Club > Customer Support > Claims & Questions)
or call A|Club Customer Support upgrade your card to Platinum.


Fungerar alltså för existerande medlemmar också.

Men det står också:

Offer is valid to all HSBC Premier Credit Card customers from 20 April 2011 until 31 March 2012, and enrolment must be completed online from this page


Kollar de detta? Jag är faktiskt HSBC kund men har inte Premier konto.
 
Toppen