Senaste nytt

Hilton Conrad Singapore och ingen gratis wifi

GE90

Medlem
Hilton Conrad Singapore, trots Diamond får man punga ut med 75 sgd / tre dygn för wifi, per dator! Herregud vi lever i 2013.
Detta hade jag missat. Tur att exec lounge serverar sprit fram till 22:45 detta ska man dricka upp valuta för internet avgiften.
 

Homer

Medlem
Hilton Conrad Singapore, trots Diamond får man punga ut med 75 sgd / tre dygn för wifi, per dator! Herregud vi lever i 2013.
Detta hade jag missat. Tur att exec lounge serverar sprit fram till 22:45 detta ska man dricka upp valuta för internet avgiften.

:confused:
Jag bodde där för några veckor sedan, jag är vanlig dödlig (=guld) och de tog inte betalt för wifi...
Blev uppgraderad från classic room till biz och dessutom tillgång till lounge, som normalt bara gäller exec rums.
 
Last edited:

GE90

Medlem
Får reda ut det imorgonbitti vid frukosten, som sagt det kan ju inte vara sant. Skål på den trots allt!
 

GE90

Medlem
I det rum jag har finns mellandörr till nästa rum, skulle satsa på en sån lösning för här ryms inga extrasängar.
Btw internet frågan är löst och räkningen är deletad! som guld/diamond är det följaktligen gratis!
 

GE90

Medlem
Hoppas det lyckas! Aldrig trevligt att ett kort faller i korthuset man så sakteliga byggt upp med mycket mööda och stort besväär
 
Toppen