kerran1980
Medlem
Det ska bli mycket intressant att se om Swiss går för 2+2+2 i C med nya Boeing 777-300ER. Den konfigen är grym i Boeing 777.
Det ska bli mycket intressant att se om Swiss går för 2+2+2 i C med nya Boeing 777-300ER. Den konfigen är grym i Boeing 777.
Varför inte 1-2-1, som American Airlines har i sina nya 77W? Har precis testat denna produkt på DFW-LHR. Otroligt bra, slår definitvt British Airways på fingrarna när det gäller säteskomfort.Det ska bli mycket intressant att se om Swiss går för 2+2+2 i C med nya Boeing 777-300ER. Den konfigen är grym i Boeing 777.
Jag har också tänkt på det där med antal stolar man får plats med. Men eftersom man i AA:s nya C-klass sitter snedställt i förhållande till flygplanskroppen (ungefär som en fiskbenskonfiguration) så kanske avståndet mellan varje säte kan minskas en del, därför är det inte säkert att det blir så väldigt stor skillnad i antal säten.Jag har aldrig provat 1+2+1...det låter bekvämt!
En fråga bara...blir det inte färre stolar i C med 1+2+1 än 2+2+2 och därmed sämre intäkter till Swiss?
Nya 747-800 i LH C klass är bra, flög dom till Dulles i höstas och det var en bra dagflygning, dock skall det väl sägas att jag var mer imponerad av komforten än servicen som tenderar att bli lite standardiserad.