Senaste nytt

Betala för uppgradering från Business Class till Suites på Singapore Airlines A380

Jag försökte köpa en uppgradering från Business Class till Suites på Singapore Airlines A380 LHR-SIN.

Vill ni gissa vad det kostar i Euro för envägsuppgradering från J-klass?
 

Lennw

Medlem
Jag gissar på €2000 och motiverar det med mellanskillnad mellan en J och F biljett :)
 

Fredrik

Medlem
Från och med 3 maj kan man köpa biljetter till Suites i bokningsklass F eller P. Tyvärr inte A som används till RTW. Det där med "en klass över First" har de droppat lite diskret.

Hursomhelst räknar jag med att du fick betala mellanskillnaden mellan Business och Suites vilka bokningsklasser det nu betyder. SQ lär knappast sälja uppgraderingar billigt.
 
"More than 3000 pounds, Sir" sa dom vid incheckningen och undrade om jag ville kolla mer detaljerat. Jag sa att Business Class får duga för idag. Svårt att motivera 2000kr i timmen utöver SQ Business Class när man ändå sover 7.5 av 12 timmar. Då får man ju hålla sig vaken och tömma några flaskor Krüg istället :)
 

Concorde

Founding Member
SQ serverar Krug i business? Trevligt. Kolla vad jag hittade hemma i ett förråd:
IMG00612-20110504-1212a.jpg


Inget konstigt med det.
 
Toppen