Senaste nytt

Stockholm - Belgrad tips!

henke12

Medlem
Hej forumvänner!

Jag ska resa till Belgrad över helgen 12-14 april.

Håller på att leta flygbiljetter som en tok nu :)

Riktlinjer:
Avresa efter 14.00 (ankomst innan 21.30)
Bonusintjäning oviktigt
Inga poäng att spendera
*A och FB - guld (Tack bc.se)
LCC tar emot!!
Budget max 3000kr

Hemresa gärna så sent som möjligt på söndagen(ev tidig måndag men då måste jag vara på ARN innan 13.30)


Har hittils hittat 2 alternativ

12apr ARN-BEG JAT 18.25-21.30
14apr BEG-ARN JAT 13.30-15.50

1400kr


12apr ARN-BEG JAT 18.25-21.30
14apr BEG-NYO WIZZ 18.45-21.30

Ungefär samma peng.


Någon som kan trolla fram något bättre? :)
 

sembl

Medlem
Tag klart JAT, du kommer att få en upplevelse i smutsigt plan, otroligt gamla recaro stolar med bajsbrun tray och en seatpitch som är intressant om du inte lyckas tjata till dig en nödutgång med risk att det sitter en tant på 80 bast innerst som definitivt inte orkar lyfta bort dörren i emergency. Kaffe/te ingår med en vit macka.

Priset reflekterar klart produkten i detta sammanhang. Tag norwegian om du har möjlighet.
 

maba

Medlem
Håller fullkomligt med sembl, jag skulle tro att JAT måste tillhöra ett av europas sunkigaste flygbolag. Om jag var tvungen att välja att flyga med Ryanair eller JAT så skulle jag absolut välja Ryan.
 
Håller fullkomligt med sembl, jag skulle tro att JAT måste tillhöra ett av europas sunkigaste flygbolag. Om jag var tvungen att välja att flyga med Ryanair eller JAT så skulle jag absolut välja Ryan.

Lite OT: Jag läste en reseberättelse på 80-talet om en förskräcklig resa med Air China, stolarna var gjorda av flätad rotting och passagerarna fick samsas om utrymmet med höns och grisar. Är det någon här på BC.se som var med på den tiden och kan verifiera att förhållandena var så primitiva på Air China?
 

sembl

Medlem
Se mitt intryck av min första och enda resa med JAT här. Undvik till varje pris.

Skall försöka orka mig på en trip report med min resa till SKP via BEG. Minns också att ACn inte fungerade, så jag gick längst bak till toaletterna och stod där och hängde för det var kallast där och kollade på film på min Nexus 7.
 
Toppen