Senaste nytt

Thai Airways Bangkok-Hong Kong t o r med A380 i First Class

jumbooze

Medlem
Ahh, jag kommer nog stanna i HKG, jag förstår att man har en golfbil till migration men finns det prio-migration eller kan man räkna med en lång väntetid?
 

Fredrik

Medlem
Ahh, jag kommer nog stanna i HKG, jag förstår att man har en golfbil till migration men finns det prio-migration eller kan man räkna med en lång väntetid?

Det finns ingen snabbare passkontroll för C eller F. Väntetiden beror helt på vilka flighter som kommit innan.
 

palmen

Moderator
Jag blev erbjuden att åka golfbil till säkerhetskontrollen vid flight connection. Tyckte inte det var någon större idé så jag gick istället i ca 1 minut. Hon som kontrollerade allas BP hade nog ätit en fruktsallad på morgonen enbart bestående av citroner, maken till sur och otrevligare människa har inte jag träffat på när jag flugit.
 

hisingen

Medlem
Fantastiskt bildreportage, kommer med i veckans nyhetsbrev om en stund :)

Kul! :)

Var det någon F markservice i HK eller blir man en vanlig dödlig när man landar?

Ser att du har fått flera svar redan och för egen del så såg jag inte till någon.Kan isf bero på att jag var väldigt sen ur planet pga besöket i cockpit.

Tack @<b><a href="http://www.businessclass.se/member.php?u=2990" target="_blank">hisingen</a></b> för en grym reserapport! Hoppas att själv kunna testa Thai's F i 380 inom en snar framtid.

Tackar!

jag undrar vad dom tänkte när du placerade ut nallen i cockpit. Haha!

hehe, nu var det faktiskt "min" flygvärdinna som tryckte dit han men det blev en del goa skratt iaf! och den hårige väcker mycket glada situationer när jag är på resa.Tycker ibland att det behövs lite upplättning av stämningen och det fungerar väldigt bra med han, för det är en han! :)

Här finns en del foto med han på resande fot .

Nåja, nog om detta... här kommer nu starten från Suvarnabhumi så tar vi och börjar med tillbakaresan lite senare ikväll.

[video=youtube_share;S2qpy9FsV-E]http://youtu.be/S2qpy9FsV-E[/video]
 
hehe, nu var det faktiskt "min" flygvärdinna som tryckte dit han men det blev en del goa skratt iaf! och den hårige väcker mycket glada situationer när jag är på resa.Tycker ibland att det behövs lite upplättning av stämningen och det fungerar väldigt bra med han, för det är en han! :)

Här finns en del foto med han på resande fot .

Åå herregud det var bland det roligaste jag sett på länge :eek:
 
Toppen