Senaste nytt

Flyg till Azorerna juli-augusti tips?

Tänkte åka till Azorerna under juli-augusti (verkar vara bäst väder då) och stanna 1 vecka. Någon som har tips på billiga flygbiljetter, vi är 4 personer som åker.

Och om du har varit där så uppskattar jag en liten reseberättelse :)
 

Palazzi

Medlem
Är inte ett helt billigt resmål. Ca 4.000kr T/R är normalpris... Hittade enstaka datum för 3.600kr i ditt intervall, men jag rekommenderar att du flyger med TAP hela resan, så du undviker problem.

Smidigt att flyga dit om man reser TAP ARN-LIS-HOR. Landar på 16.000kr för er fyra.... Inte billigt, men det saknas egentliga alternativ. Jag har bokat en poängresa dit förut, vilket normalt är billigare (inte till mig själv). Tror det kostar 2.500kr/pers för poängresa med Avianca (om man köpt poängen på rea). För fyra personer är det väl dock inte jättetroligt med "poängplatser" nog.

Alldeles oavsett är det ett fantastiskt resmål :)
 
Är inte ett helt billigt resmål. Ca 4.000kr T/R är normalpris... Hittade enstaka datum för 3.600kr i ditt intervall, men jag rekommenderar att du flyger med TAP hela resan, så du undviker problem.

Smidigt att flyga dit om man reser TAP ARN-LIS-HOR. Landar på 16.000kr för er fyra.... Inte billigt, men det saknas egentliga alternativ. Jag har bokat en poängresa dit förut, vilket normalt är billigare (inte till mig själv). Tror det kostar 2.500kr/pers för poängresa med Avianca (om man köpt poängen på rea). För fyra personer är det väl dock inte jättetroligt med "poängplatser" nog.

Alldeles oavsett är det ett fantastiskt resmål :)

Jo verkar hitta liknande priser, men det värsta är nog tiderna med mellanlandningar. Resesällskapet klarar nog inte av det, får nog titta på andra alternativ. Men tusen tack för ditt svar!
 

Homer

Medlem
Flyga varifrån?
Från CPH går det väl att flyga med Air Berlin via DUS, jag tror inte de flyger dit från TXL
 

AndreasW

Medlem
Du kan ju kolla upp SATA också. Dem flyger också ner till Azorerna med några flygningar från Arlanda.
 
Toppen