Senaste nytt

Vilken town car service i Chicago (ORD)

Claes L

Medlem
Vi ska till Chicago om ett par veckor och för första gången ska vi stanna där och inte bara mellanlanda.
Har ni några bra town car erfarenheter? Har inte bokat hotell än men tittar lite på Radison Blu.
 

Bryant

Medlem
Vi har använt oss av M&M limousine service inc. vid två tillfällen och de har varit ok. Eftersom vi endast använt oss av dessa så kan jag tyvärr inte jämföra.. Det enda jag tyckt varit en "nackdel" är att man måste ringa ett samtal vid landning för att bilen ska komma till terminalen. Det är säkert lika på alla eftersom det är en så stor flygplats med många taxi företag i rörelse. Men jag har stått utanför terminalen och kännt att vi borde tagit en vanlig taxi för då slipper vi vänta..:) Har dock aldrig behövt vänta länge.
 
Använde Chicago limo services by Stretch Limousine, Inc när jag var där med ett mindre sällskap hösten 2011 och fick ett mycket positivt intryck. Även hos dem var man tvungen att ringa ett samtal, men vad jag förstår så är det så hanteringen av körningar från ORD fungerar i allmänhet. Bokade en limousine för att överraska mina medresenärer och det gick hem. Allt ingår i priset som i alla fall då var mycket förmånligt (runt $130 till E Wacker/N Michigan) inklusive fri dricka i bilen. Mycket smidigt.
 
Toppen