Senaste nytt

Avios bonus 20.000 - 200.000 för trans atlantic i premium

jumbooze

Medlem
Your Avios bonus awaits - British Airways

Simply register, then book a qualifying, round-trip, transatlantic flight in any cabin* and fly as an Executive Club member between now and May 31, 2013, for 20,000 bonus Avios on every round-trip. And when you book and fly five round-trips, you can claim an extra 100,000. That’s 200,000 bonus Avios with your name on them!

Register, book and complete travel by May 31, 2013 to claim your share of happy.

se mera finstilt på länken
 

kristerj

Medlem
Förhoppningsvis kommer det en kampanj för oss européer i slutet av året, som det gjorde förra året.
 

Senator

Moderator
Förhoppningsvis kommer det en kampanj för oss européer i slutet av året, som det gjorde förra året.

Det har funnits en "Booster Campaign" varje höst i alla fall senaste 3 åren om jag minns rätt. Förra året var jo väldigt bra då AA och IB inkluderades. Jag hade 1 long-haul och 2 short-haul som generade hyfsat med extra Avios, runt 50 000.

Utmaningen är när boka man resor? Förra året hade jag en billig ARN-LHR-ARN som inte ingick då den var bokat för tidigt.

Jag gissar detta är motsvarande för Nordamerikanska medlemmar, schysst om man har en del resor inplanerat.
 
Toppen