Senaste nytt

Vart ska vi bo i London? Behöver två dubbelrum med barnsäng

Teddulin

Medlem
Jag är värdelös på London, har bott på Le Meredien Piccadilly en gång och det var väl helt okey, uppskattade framför allt läget då jag har för mig det var nära till det mesta. Nu planerar jag ett Londonbesök 24-27/5 (3 nätter), tänkte ta med sambon och hennes mor och syster samt våran son som då börjar närma sig halvåret. Jag tänkte att vi skulle åka BA Business som ju än så länge går att få till ett kanonpris. Flyget har jag alltså koll på, men vart ska vi bo?? Vi behöver 2 dubbelrum (barnsäng i det ena). Det totala hotellpriset får gärna ligga under 20000 SEK. Läget på hotellet ska helst vara "mitt i smeten". Helgen kommer gå ut på shopping, sightseeing och några trevliga restaurangbesök. Det är inte viktigt för min del att tjäna poäng på hotellet, men skulle det gå att få Eurobonuspoäng så vore det självklart kul.
Sen undrar jag även om någon kan rekomendera något proffsigt "taxi-företag" som går att förhandsboka från och till LHR, det får gärna vara av det något mer exklusivare slaget ( 4 vuxna + 1 barn).

Tack!
 
Toppen