Senaste nytt

7000 extrapoäng när man ansöker nytt SAS EuroBonus MasterCard

drW

Medlem
Man får nu 7000 poäng om man ansöker om kort före 20 mars och gör tre köp före 15 april.
 

LiiaC

Medlem
Extrakort eller helt ny medlem? Fick ett SAS mejl idag om att ansöka extrakort och få 4000 poäng.
 

Dr. Miles

Expert
Morgan postade en länk på en annan tråd.

SAS-singelbrand | SAS-singelbrand

sebkortbank.com skrev:
Alltid inkluderat i ditt kort:

Ansök om kortet senast den 20 mars 2013. Gör tre köp före den 15 april och tjäna 7.000 Extrapoäng.*
  • Poäng på allt du handlar (100 kr ger 10 Extrapoäng, 200 kr ger 20 Extrapoäng osv)
  • Kompletterande reseförsäkring med avbeställningsskydd
  • Tjänsten Mitt kort ger saldoöverblick via mobil och webb
  • Trygg näthandel
  • Samtliga kortköp samlas på en och samma faktura
  • Årsavgift första året 0 kr (ord.pris 395 kr/år, Guldmedlemmar 0 kr/år)
  • Alla familjemedlemmar över 18 år kan få tillgång till extrakortet PointEarner

* Extrapoängen sätts in på EuroBonus-kontot senast två månader efter tredje köpet. Detta förutsätter att du har kvar kortet vid poängöverföringen. Du får inte heller ha haft ett SAS EuroBonus World MasterCard under de senaste två åren.
 
Har inte riktigt grepp om Eurobonus. Man kan få Eurobonuspoängman med Amex SAS. Men eftersom alla inte accepterar Amex skulle det då gå bra att komplettera med SAS MasterCard och få Erobonus till samma SAS Eurobunoskonto som man har Amex kopplad till?
 

fleetheseen

Medlem
Har inte riktigt grepp om Eurobonus. Man kan få Eurobonuspoängman med Amex SAS. Men eftersom alla inte accepterar Amex skulle det då gå bra att komplettera med SAS MasterCard och få Erobonus till samma SAS Eurobunoskonto som man har Amex kopplad till?

Japp! Precis så jag gör. Har ett EB Amex som första kort men också ett EB Mastercard som reserv i de fall Amex inte accepteras :) Och alla poäng, oavsett från vilket kort, trillar sedan in på mitt EB-konto.
 

Flood

Medlem
Damn! Ansökte om ett MC via SAS ikväll. En stund senare hittar jag den här tråden... Har skickat en vädjan till SEB om att få bli inkluderat i 7000-poängserbjudandet!

*håller tummarna*
 

Svartson

Medlem
Jag försökte ta del av detta erbjudande, men när jag försöker registrera mina personuppgifter för ansökan och trycker på "nästa" får jag ett meddelande om tekniskt fel. Någon annan som har samma problem?
 
Toppen