Senaste nytt

US Airways Buy Miles Mystery Bonus Event Mars 2013

Ny kampanj...

Denna är lite annorlunda då man måste logga in på sitt konto för att se hur mycket procent man får extra.
Antingen har man 25, 50, 75 eller 100% bonus som väntar så logga in och kolla!

Logga in här...
 
Ny kampanj...
Denna är lite annorlunda då man måste logga in på sitt konto för att se hur mycket procent man får extra.
Antingen har man 25, 50, 75 eller 100% bonus som väntar så logga in och kolla!

Lucky You! You’re eligible to receive 75% in bonus miles when you buy miles today!

Inget att hurra för för mig alltså, men det är intressant att man fortsätter kränga US-mil när mergern är bekräftad.
 

Dr. Miles

Expert
100% för mig också. Jag misstänker att de som har köpt miles flitigt får 100% bonus miles. ;)
Lucky You! You’re eligible to receive 100% in bonus miles when you buy miles today!
Hurry, this bonus offer ends March 31, 2013.
 

m10

Medlem
100%. Passar bra då 190 000 poäng fördelat på tre olika resor är på väg att förbrukas.
 

Jimmie

Medlem
"Lucky You! You’re eligible to receive 25% in bonus miles when you buy miles today!"
Ingen höjdare för mig, har inte köpt US miles förut. Väntar dock på erbjudande från United Mileage Plus där jag inte fick del av förra kampanjen.
 

jumbooze

Medlem
100% för mig också. Jag misstänker att de som har köpt miles flitigt får 100% bonus miles. ;)

Jag har 100% kampanj men har aldrig köpt poäng, har bara 50 poäng på kontot.


Enligt amex kostar 1750 USD = 11.590,90 SEK
Men vad tillkommer om något?
 
Last edited:

GillBates

Medlem
100% för mig också. Jag misstänker att de som har köpt miles flitigt får 100% bonus miles. ;)
Jag har konton på alla 4 i familjen. Jag som köpt mest (fast förra året) fick 50%. Hustrun som köpte förra månaden fick 25%. Barnen som inte köpt något fick 100%. Såg också att jag kunde använda deras konton för att Gifta miles med 100% bonus. Share verkar inte vara någon bonus på denna gång.
 
Last edited:
Toppen