Senaste nytt

Tack för bra service SAS

Jag skulle vilja berömma SAS för bra service på flight SK414 i måndags 26/9 klockan 21:00 CPH - ARN (försenat till 21:25)
Förvisso var det bara 3 pax på de första 4 raderna men FA var väldigt trevlig, tog sig tid och prata en stund med pax som satt framför mig, och när drickavagnen kom och jag bad om en GT och en Cola så var detta resultatet (se bild):
IMAG0137.jpg


Jag var mycket nöjd med servicen ombord, inget extremt men bättre än vanligt och det är alltid trevligt.
 

jth

Medlem
Kul bild :)
Man måste nästan ligga i för att hinna grogga i sig så mycket GT på 45 minuter (eller hur länge de nu låter en hållas innan landning!) ;)
 

Alf

Medlem
Det liknar stuket på amerikanska bolag att alltid få en dubbel som starter. Ser att SAS har kvar sin utsökta sort av gin.
Orkar man inte hinka i sig allt går det ju att ta en flaska i fickan till barskåpet hemma. Kul att se SAS visa god service.
 
Ja man fick ligga i lite :) Men jag fick ha kvar min färdigblandade GT även under inflygning och landning så det var ytterligare en trevlig aspekt :)
 
Ja det tycker jag också är roligt. Sen kan det ju såklart också vara att jag är ganska low maintenance och glad för det lilla :) Man fick ju trots allt inte varken Dom P eller JWBL, och ingen pyamas eller hudvårdsprodukter ;)
 
Toppen