Senaste nytt

Få 44.000 extra poäng i Club Carlson för en natt på Park Inn

MartinH

Medlem
Jag har fått för allt på mitt rum, förutom 2000 poäng för att jag bokade online, de poängen fick jag inte heller förra gången jag bodde där utan de fick de lägga på manuellt via de i Dublin.

Park inn på Arlanda har ett gammalt system och är inte direktuppkopplade mot bokningssystemet utan får helt enkelt ett mail om att du har bokat och sen sköter de resten vidare på det. Har haft en mailkonverstion med dem rörande det faktum att det inte alltid framgår av mailet de får att du har club clarlsson kort ens. trots att jag visade kortet första gången fick jag inte poäng öht utan fick lägga ett ärende på det så fick de fixa det i efterhand.

Sen kan jag väl säga att bägge gångerna jag bott där har de haft stora problem med deras system och har manuellt fått maila mig kvittot i efterhand. Sen så är det förvirrade på senaste kontoutdraget från Dinners att det är från comfort hotel arlanda som pengarna dragits, inte direkt från park inn.

Ja, jösses vad trögt det var att få poängen från Park Inn Arlanda! Nästan 2 månader och mer än 10 högst förvirrande email till/från både Park Inn och Club Carlson innan det löste sig. Det konstiga är att Club Carlson trodde på mig att jag bott där när jag ville ha extrapoängen för kampanjen i höstas http://www.businessclass.se/hotell/8140-club-carlson-kampanj-1-oktober-31-december-2012-a.html, dom poängen fick jag med en gång, men poängen för själva rummen satt hårt inne.
Och onlinebokningsbonusen fick man säga till om en extra gång så klart. Men nu är allt bra :)
Frågan är, när öppnar Radisson Maldiverna?!? :D
 
Toppen