Senaste nytt

Stora problem på Skavsta p.g.a snön

Hasse E

Medlem
Omdirigeringar av plan till Arlanda och Norrköping samt inställda flighter p.g.a snökaos i Nyköping. Skulle väl gissa att vd:n för Ryanair som vanligt skyller det på "idioterna till passagerare"....;)
 

Hasse E

Medlem
Nu får nog Skavstas hemsida uppdatera lite...Ryanairs flight från Hamburg "expected 14.55".....nej, det landade på Norrköpingsflygplats 14.50.........
 

Xilan

Medlem
Näe, det kommer säkert att skyllas på flygplatsen och användas som ett argument till varför avgifter inte ska betalas.

...när förhållandet egentligen är det omvända. Hade Rajjan betalt för sig på Skavsta hade flygplatsen kanske haft råd att ha en snöröjningsberedskap värd namnet.
 

Hasse E

Medlem
Skjutsade ut en jobbarkompis idag som skulle med en flight till Eindhoven, avgång 12.45. Ringde honom för tio minuter sedan, c:a 15.20. De satt fortfarande på planet, ny avgångstid "förhoppningsvis" 16.00. Nåja, sade min kompis, vi har i alla fall blivit bjudna på ett glas vatten av Ryanair. "Det brukar vi inte bjuda på" sade en av flygvärdinnorna för säkerhets skull....
 

Hasse E

Medlem
Nej, jag håller fullständigt med....detta trots att jag bor i Nyköping! Har bara åkt med dem en gång, då till "Hamburg". Vi var fyra st som åkte och betalade c:a 900:- inkl skatter och avgifter t/r......för alla fyra! Detta gör ju Ryanair naturligtvis svårslagna men dessvärre är de också svårslagna när det gäller mycket annat......
 
Toppen