Senaste nytt

Nya uniformer på Turkish Airlines

Palazzi

Medlem
Turkish Airlines har valt att uppdatera uniformerna för hela sin besättning. Den nya uniformen känns mer inspirerad av orienten, och jag tycker personligen att det är roligt när flygbolag knyter an till sitt lands kulturella uttryck.

Länk till information om uniformen följer nedan: (nyheten är på turkiska, men bilderna kan ändå avnjutas)
(THY’DEN 'MUHTEÞEM' ESÝNTÝ)

Vad tycker ni?
 

agehall

Medlem
De nya uniformerna är kanske inte så mycket att skryta med imho, men de är väl helt OK.

OT: Däremot borde de skaffa en bättre fotograf. Hur i h-vete lyckas man ta ett porträtt med så mycket fula skuggor i? Är det inte grundkurs 1A att inte köra blixt rakt på?
 

Agö

Medlem
Haha. Ärligt talat, de ser förskräckliga ut på bilden. Men utgår från att det är mindre bra fotografiskt arbete.
 

Jonas C

Medlem
Tycker att de nya uniformerna ser ganska traditionellt turkiska ut, tillskillnad från de nuvarande som ser ganska standard ut. Kan dock inte riktigt sätta fingret på vilken som är bättre.
 

Alx

Medlem
LOL!!! De tänkte så rätt och ändå blev det så fel... Det ser ju ut som maskeradkläder på dagis... Stackars personal...

OT: Igår kunde jag glatt konstatera att TK kommer att börja flyga på Malta!! Nu får vi äntligen Air Malta ännu lite mer konkurrens vilket är toppen IMHO, även om TK inte kommer att bli mitt förstahandsval...
 
Ursäkta, men va?! Den där bilden får det hela att se ut som att det är en arkivbild från ett antal år sedan och hemsidan hjälper inte den uppfattning. Jag håller nog på mitt omdöme förrän man ser de bättre presenterade eller i verkligheten.
 
Toppen