Senaste nytt

Någon som bott på Hilton Wembley (UK)?

Hotellet håller ju ett relativt trevligt pris gentemot övriga Hilton i London. :)
Visst, det är lite avsides men för en som inte är kräsen att använda tunnelbanan så verkar det ju ändå helt okej.

Någon som bott där och tyckte det var okej?
Ligger på 700:- / natt.

Tänkte utnyttja Hiltons flashsale och inkassera 2500 extra poäng..
 
Last edited:

MarcusC

Medlem
Inte heller bott där, men ikat på det. Bra priser, och nyöppnat låter ju bra i varje fall. Tunnelbanan går väl direkt in till stan oxå så hoppas någon kan komma med en rapport.
 

sembl

Medlem
Det verkar helt ok + enligt andra recensioner på flyertalk och tripadvisor.

Det är nu det enda Hilton jag inte bott på i Londonområdet och kommer nog inte att göra det heller. Jag har blivit kräsen när det gäller avstånd även när jag reser privat. Jag har inte orken att sitta på buss/tåg/tbana/hästmedvagn osv då jag redan reser oerhört mycket. Men prova gärna och skriv några rader om det.
 
Det verkar helt ok + enligt andra recensioner på flyertalk och tripadvisor.

Det är nu det enda Hilton jag inte bott på i Londonområdet och kommer nog inte att göra det heller. Jag har blivit kräsen när det gäller avstånd även när jag reser privat. Jag har inte orken att sitta på buss/tåg/tbana/hästmedvagn osv då jag redan reser oerhört mycket. Men prova gärna och skriv några rader om det.

Dock så är läget fullkomligt fantastiskt om man har ärende till Wembley (fotbollsmatch, konsert eller annat).
 
Nu har jag skrivit ihop lite av vad du kan förvänta dig av hotellet..

Hilton Wembley

Dom tog 50£ / natt som säkerhet, det var väl det enda dåliga fast pengarna fanns åter på mitt konto redan dagen efter utcheckning och eftersom jag bara var där 2 nätter var det ju inga problem.
Kan dock vara bra att ha med i beräkning om man ska bo många nätter här, vet dock inte hur deras policy är då.
 
Last edited:
Toppen