Senaste nytt

Connect Hotel Arlanda expanderar med fler rum och faciliteter

Jacob

Medlem
Connect Hotel Arlanda öppnade år 2005 och var det första hotellet i Connectgruppen. Vid årsskiftet expanderade hotellet med en ny huskropp innehållande 45 nya hotellrum, en konferensanläggning, en festvåning för upp till 100 personer samt en loungeavdelning med biljard, bibliotek samt bastu och relax. Några av rummen är dessutom anpassade för barnfamiljer och har plats för upp till fem personer.

Även långtidsparkeringen har blivit större och kapaciteten tredubblats vilket öppnar upp möjligheten att kunna erbjuda en extern långtidsparkering.

urfcfghfzdhfksaxcnn9.jpg
Foto: Connect Hotels

Någon som testat Connect Hotel Arlanda?
 

nilsson

Medlem
Jag provade det när det var helt nytt. De hade ingen shuttle och internet kostade extra, så det blev ungefär samma pris som att bo i sky city. Jag vill minnas att rummen var bra.
 

flierman

Medlem
Jag sov där förra året och tyckte det var helt okej, priset var riktigt bra 695:- jämfört med Arlandia och Sky City. Fräscha rum men lite lyhört, snygg lobby och smidigt att boka in sig på shuttle-buss på morgonen som var gratis fram till 0900 om jag minns rätt. De höll på att byga ut när jag var där. Jag tror med lite uppfräschning i "gamla" delen så kan det bli ett riktigt bra och prisvärt alternativ runt Arlanda.
 
Toppen