ALU
Medlem
How to complain to an airline — and get results
Några bra tankar där faktiskt. Exempelvis den om att alltid börja med att fundera på vad man vill få ut av sitt klagomål och att alltid ha ett "nästa steg" i åtanke vid kontakt med flygbolaget.
Kanske vi kan använda den här tråden till att hjälpa varandra med tips om hur vi lättast genom åren fått gehör på våra klagomål och hur vi på ett konstruktivt sätt kan framföra detta om vi blivit missnöjda.
Exempelvis är ju den här tråden med Agö och Igorius rätt intressant i det här fallet...
Det handlar ju i slutändan om en win-win situation där både vi och därmed flygbolaget blir nöjda.
Några bra tankar där faktiskt. Exempelvis den om att alltid börja med att fundera på vad man vill få ut av sitt klagomål och att alltid ha ett "nästa steg" i åtanke vid kontakt med flygbolaget.
Kanske vi kan använda den här tråden till att hjälpa varandra med tips om hur vi lättast genom åren fått gehör på våra klagomål och hur vi på ett konstruktivt sätt kan framföra detta om vi blivit missnöjda.
Exempelvis är ju den här tråden med Agö och Igorius rätt intressant i det här fallet...
Det handlar ju i slutändan om en win-win situation där både vi och därmed flygbolaget blir nöjda.