Senaste nytt

Livetråd för Invigningsresa till BC.se loungehörnor

mry

Medlem
Jaha då börjar jag då. Ulla är dock först då hon åker 19:10 från gate 15b från GOT. Hon fick dock bara boardigpass för en resa då de inte lyckades få flera fligter på samma boardingpass...

Mit plan från LLA är dock försenat...
 

GOTATH

Medlem
Landande precis på Got och är på väg hem i taxin nu. Tyvärr (?) försöker några goda vänner dra ut mig på utekväll ikväll, så jag kan vara lite rödögd imorn Annars planerar jag att ta flygbussen 0700 från Nisse-terminalen. Åker hem från Cph 2045 med er :)
 
Last edited:

Johannes

Medlem
Landande precis på Got och är på väg hem i taxin nu. Tyvärr (?) försöker några goda vänner dra ut mig på utekväll ikväll, så jag kan vara lite rödögd imorn :p Annars planerar jag att ta flygbussen 0700 från Nisse-terminalen.

Du stannar på cph (eller i stan) eller följer du med tillbaka?
 

palmen

Moderator
Hoppas ni får grymt kul allihopa, lite tråkigt att man missar detta event men jag var tyvärr tvungen att prioritera annat.
 
Har packat väskan och börjar bli redo för äventyr. Min dotter hittade dock väskan och tycker 1000st bagagetaggar och 500st BusinessClass.se nyckelband var alldeles för kul att låta bli. Lite lätt kaos uppstod men vi är tillbaka på ruta ett igen nu :)

Blockar upp Sembl vid 07.15 imorgon och rullar ut mot Arlanda. Vi åker First Class! (AMG)

Ses i Scandinavian Loungen (ev utanför i fåtöljerna) imorgon!
 

Jonas C

Medlem
Gjorde ett litet försök att smita igenom securityn för att göra ett kvällsbesök i loungen, men det blev tvärstopp. Förvisso väntat, men man kan ju alltid försöka. Middagen inmundigas på SkyCity. En fiskfilé med oljekokta kartoffelstavar hos de gyllene bågarna. Drar mig tillbaka mot hotellet snart.
 
Toppen