Senaste nytt

Accor personliga adress tags - nån som fått sitt/sina ännu?

Sofia

Medlem
Jag beställde mitt på direkten när tråden kom upp på forumet men har fortfarande inte fått något i brevlådan. Har någon annan? Det har ju gått långt över en månad nu.
 

Sandra

Företagsrepresentant
Jag beställde mitt på direkten när tråden kom upp på forumet men har fortfarande inte fått något i brevlådan. Har någon annan? Det har ju gått långt över en månad nu.

Hej Sofia och David,

Alla MyTravelino-kort skickades den 31 december från Paris.

Vi beklagar att det tagit tid men nu bör kortet dyka upp hos dig vilken dag som helst.

Tack för ert tålamod.

Med vänlig hälsning,
Sandra Stevelind
Assistant & Network Coordinator Accor
Scandinavia & Finland
 

agehall

Medlem
Välkommen till Businessclass.se Sandra!

Får jag rekommendera att du snarast kontaktar Jacob eller Martin Bjornstrom för att få status som officiell företagsrepresentant här på forumet. (Det ser ut som att du är en sådan.. :) )

Det är jättekul att fler företag dyker upp här och deltar i diskussionerna!
 

Palazzi

Medlem
Välkommen Sandra!

Kul att det börjar rulla in lite fler representanter på sidan! Som Agehall skriver bör du ta kontakt med Bjornstrom eller Jacob.

Själv fick jag ett kort utan status, trots att jag är platinum. Jag registrerade mig tydligen två gånger, så är statuslös på den ena :p Det har dock fungerat bra även utan kort...

Däremot har jag haft mycket problem med att efterregistrera när jag bott på Mercure... Det registreras aldrig direkt i Italien, uppenbarligen.
Jag har förlorat en hel del pengar på det.

De ringer upp mig från Frankrike med jämna mellanrum. Ofta talar de extremt dålig Engelska, och låtsas inte förstå någonting. Brukar behöva ringa fem gånger och skicka in tre olika papper, efter varje vistelse. De senaste gångerna har jag känt att det inte ens är värt besväret...

Hur länge i efter en vistelse kan man efterregistrera? Är iaf 80€ i checkar som jag skulle varit berättigad till..
 

David

Medlem
Hej Sofia och David,

Alla MyTravelino-kort skickades den 31 december från Paris.

Vi beklagar att det tagit tid men nu bör kortet dyka upp hos dig vilken dag som helst.

Tack för ert tålamod.

Med vänlig hälsning,
Sandra Stevelind
Assistant & Network Coordinator Accor
Scandinavia & Finland

Hej Sandra,
Tack för ditt svar och välkommen till Businessclass.se!
 

Sandra

Företagsrepresentant
Hej Palazzi,

Beklagar att du har haft problem med både registrering och efterregistrering av dina Le Club Accor Hotels poäng.

Jag kommer att ta ditt inlägg vidare till Le Clubs medlemsservice här i Sverige och de kommer att kontakta dig för att ta detta vidare.

Önskar dig en trevlig dag!

MVH
Sandra Stevelind
 
Min tagg dök faktiskt upp idag!
Nu väntar jag bara på att poäng från bonuskampanjer i November skall dyka upp, har postat "missing points" men inget svar ännu...
 
Toppen