Senaste nytt

Börja jobba på SAS?

jimmy_h

Medlem
Var det fler än jag som såg SAS annons i gårdagens Metro?

Tydligen söker SAS Pricing Managers och Revenue Managers.

Här måste det finnas flera experter på pris, bokningsklass och routing. Ingen av er som kan tänka er att söka och så kan vi på BusinessClass kan skicka in våra önskemål om priser och framför allt specialpriser :p

Pricing Managers | Lediga jobb Stockholm | Metrojobb.se

När jag ändå var inne passade jag på att söka på Monster och vips så fanns det fler annonser via Propell.
Om vi får in en BusinessClass medlem på SAS Pricing avdelning så måste vi självklart även få in en på SAS Revenue Management avdelning så att vi det skapas AVA på våra specialpriser och award stolar

SAS söker analytiska medarbetare till Revenue Management | Propell
 

Lonelyflyer

Medlem
jag är gammal sas-anställd och gör gärna en comeback på fina SAS
men jag letar generellt i resebranschen ska sägas, skulle vilja tillbaka dit på något sätt

Vet inte hur det går med SAS nedläggning av tjänster i OSL och CPH, skulle man centralisera det mesta till ARN va?
 

Palazzi

Medlem
Antar att jag diskvalificeras när jag också arbetar på businessclass.se... Kanske måste sitta i karantän med risk för industrispionage;)

Nu har jag ett nytt jobb på gång, så det är inte riktigt aktuellt iaf. Dock tycker jag tjänsterna låter intressanta :)
 

agehall

Medlem
Jag vet inte om jag vill ha någon som kan alla trick på motståndarsidan. Det kan göra att vi över lag ser färre "bra" erbjudanden.
 
Toppen