JensE
Medlem
Igår var den sämsta flygningen någonsin med BA781.
Tydligen så hade 767:an som skulle ta oss till London fått en liten buckla när dom skulle backa ut planet från hangaren precis efter fått refreshad kabin.
Så dom skickar en A321:a istället 3.5 timma sent.
Väl ombord så får man givetvis en unge som sparkar på min stol hela tiden. Morsan gjorde sitt bästa men barnet gick inte att kontrollera.
Efter take off så ser jag äntligen fram till en mycket sen middag (käkade inte middag då det skulle serveras på planet).
När vagnen kommer så frågar dom om jag vill ha chicken or tomato wrap.
Nej tack vill ha mat säger jag.
Sorry sir, it expired. Chicken or tomato sir?
Tror inte dom ens laddade Club Europe maten. Dom var ju sena ut från början så inte en chans att den skulle expira, sen kunde dom laddat mat på ARN? Turn around var på ca 1 timma så expired är BS.
Jag är inte den som brukar klaga men jag kommer hävda att jag blev nedgraderad till Y vilket jag tycker motsvarade den service jag fick.
3.5 timmar sen avgång så kickar väl EU reglerna väl in också?
Givetvis så hade hoppa bussarna slutat så var tvungen att ta en taxi för 29 pund till Hilton T5. Den räkningen kommer jag skicka till BA.
Hoppas verkligen att CW flighten till Dallas om ca en timma blir bättre.
Stor tumme ner för Menzies ground handling också som inte ens informerade om något förhuvudtaget.
Är jag helt ute och cyklar med ersättningskraven mot BA?
Tydligen så hade 767:an som skulle ta oss till London fått en liten buckla när dom skulle backa ut planet från hangaren precis efter fått refreshad kabin.
Så dom skickar en A321:a istället 3.5 timma sent.
Väl ombord så får man givetvis en unge som sparkar på min stol hela tiden. Morsan gjorde sitt bästa men barnet gick inte att kontrollera.
Efter take off så ser jag äntligen fram till en mycket sen middag (käkade inte middag då det skulle serveras på planet).
När vagnen kommer så frågar dom om jag vill ha chicken or tomato wrap.
Nej tack vill ha mat säger jag.
Sorry sir, it expired. Chicken or tomato sir?
Tror inte dom ens laddade Club Europe maten. Dom var ju sena ut från början så inte en chans att den skulle expira, sen kunde dom laddat mat på ARN? Turn around var på ca 1 timma så expired är BS.
Jag är inte den som brukar klaga men jag kommer hävda att jag blev nedgraderad till Y vilket jag tycker motsvarade den service jag fick.
3.5 timmar sen avgång så kickar väl EU reglerna väl in också?
Givetvis så hade hoppa bussarna slutat så var tvungen att ta en taxi för 29 pund till Hilton T5. Den räkningen kommer jag skicka till BA.
Hoppas verkligen att CW flighten till Dallas om ca en timma blir bättre.
Stor tumme ner för Menzies ground handling också som inte ens informerade om något förhuvudtaget.
Är jag helt ute och cyklar med ersättningskraven mot BA?