Senaste nytt

Google Flights

agehall

Medlem
Såg just att google gjort det vi länge väntat på, googlifierat ITA. Änsålänge är det bara för US, men jag skulle bli väldigt förvånad om vi inte snart ser en utökning.

Google flight search

Kan tillägga att den är riktigt snabb också. Inga väntetider här inte. Nu vill jag verkligen att de ska inkludera resten av världen också..!
 
Last edited:

jth

Medlem
Jag håller mig nog till den klassiska ITA-sidan. Hoppas nu inte att de tar bort den.

Edit: Jädrar vad snabb den var. Lite snopet att det bara är inrikesflyg i USA (än så länge). :p
 

Mats B

Ny medlem
Jösses, efter bara en minuts testande kan jag redan konstatera att deras interface är långt före konkurrensen (som jag känner till). Sjukt snabbt och smart.
 

Wilhelm00

Medlem
Hej!
Blev rekommenderad att använda Google flights, men förstår mig inte på sidan.Vill flyga från Arlanda till Denpasar (Bali) den 13 december oCh hEM i slute av december. Jag får upp en bra connection med Swiss (jag gärna vill flyga med Star alliance), men när jag ska försöka boka så står det; ring Swiss för att boka eller tryck på länken till Ticket där man ska kontrollera priset. På ticket dyker inte biljetten upp...Har provat att boka direkt på Swiss hemsida, men då är det ett helt annat pris. Låter märkligt om det går att ringa Swiss och få biljetten till google flight priset..eller?

Vänligen,
W
 

RickardG

Medlem
Jag har inte haft liknande problem, utan kunnat boka de biljetter som dykt upp, åtminstone på united.com. Exakt vilken resa är det du inte lyckas boka?
 
Toppen