Senaste nytt

Gott nytt flygår från Göteborg Landvetter Airport !

Hej,

Det nya året har precis börjat och ännu vet vi inte allt nytt spännande som det kommer att erbjuda.
En nyhet här är att jag kommer att finnas på forumet för att svara på frågor kring Göteborg Landvetter Airport.
Under året kommer vi att satsa på sociala medier, och vad kan väl vara bättre än att starta här?

Ser fram emot bra dialoger och ny kunskap från ett gäng som kan mer om flyg än de flesta.

Gott nytt år!

Fredrik Olsson
Kommunikationschef
Göteborg Landvetter Airport
 
Hej Fredrik.
Välkommen. Du har kommit helt rätt, ett kreativt forum med seriösa och kunniga resenärer.

Känn dig varmt välkommen.

Hälsningar Jonas (CPH)
 

mry

Medlem
Hej Fredrik!

Får du börja året med att jobba när man borde njuta av dagen efter nattens nyårsfirande?

Jag får väl passa på att fråga en sak som varit på tapeten, finns det några planer på att ta bort glasväggen mellan inrikes och utrikes när man passerat säkerhetskontrollen?

Sen får vi väl hoppas att flera flygplatser hittar hit....
 
Roligt med mer GOT fokus på denna sida. Alla här ska nog hålla dig i arbete.

Glömde passa på att säga att ombyggnaden på GOT har blivit ett rejält lyft.
 
Last edited:

twiggs

Medlem
Varför ber ni inte om att få ett representantkonto istället? Inte för att jag misstror tanken bakom, men det är faktiskt emot forumets regler att starta konton i sådant här syfte. :)
 
Hej,

Som du säkert vet så var glasväggen en del i transferprojektet tillsammans med City Airlines förra året. För närvarande finns det inga planer på att öppna upp mellan inrikes och Schengen.

- Fredrik

Hej Fredrik!

Får du börja året med att jobba när man borde njuta av dagen efter nattens nyårsfirande?

Jag får väl passa på att fråga en sak som varit på tapeten, finns det några planer på att ta bort glasväggen mellan inrikes och utrikes när man passerat säkerhetskontrollen?

Sen får vi väl hoppas att flera flygplatser hittar hit....
 
Toppen