Senaste nytt

Mayday - Behöver Er hjälp!

Sakoz

Medlem
Hej!

För ett dygn sedan lyckades jag med konststycket att göra en dubbelvurpa med skruv i en trappa, Det var ett mycket snyggt simhopp, problemet var att det inte fanns någon pool att landa i.

Har enorma smärtor i höger sida av kroppen och svårt att röra densamma.
Med diverse sunt förnuft har jag fått i gång rörelseförmågan hyfsat.

Jag har två problem som behöver lösas, beslutade nyligen att inte ställa in min resa till Singapore den 2 jan.

1. Var ringer jag om jag behöver ha assistans på Arlanda (från Skycity) samt senare från Kastrup och även vidare på Suvarnabhumi.
Kan linka hjälpligt, men att hantera väskor känns just nu som en omöjlighet.

2. Nu till det viktigaste, enligt Seatguru så flygs TG409 från BKK till SIN med 777-300 kl 16:35 vilken har F kabin. Har dock Z biljett så poänguppgradering fungerar tyvärr inte. Men när jag kikar på Exterflyer så får jag "INVALID CLASS OF SERVICE" har planet F kabin? Om så är fallet finns det någon som har koll på vad det skulle kosta att uppgradera från Z till F?
KVS Toolen bråkar bara med mig idag, det dyker bara upp en massa felmeddelanden hela tiden.


Och så vill jag passa på att önska Er alla ett riktigt Got Nytt År!
 

Roger J

Medlem
Kontakta den som ställt ut biljetten så lägger de in att du behöver assistans - kostar ej extra. Du får en Swedavia-rullstol på ARN och antagligen golfbil på CPH, BKK och SIN.

Stämmer att TG inte säljer F till SIN, så F-stolarna kommer åka tomma. Har du assistans och pratar med purser kan du säkert få sitta där, men är nog omöjligt att boka i förväg.
 

agehall

Medlem
Jättetrist! Hoppas du får ordning på allt snart - det är ju hopplöst när man inte kan röra sig fullt ut.

I övrigt håller jag helt med om Rogers förslag.
 

Sakoz

Medlem
Tack för Era snabba svar. Jag väntar tills i morgon bitti och är det inte bättre så ringer jag Amex Platinum Emergency Travel Service.

Fast å andra sidan det är ju bara till incheckningsdisken och upp från från tåget som är det största problemet.,
Handbagaget behöver jag ju bara bära genom Security, sen har jag ju kärran som stöd igen.

Hittills har det fungerat ganska bra med stretching, voltaren gel, stesolid och ipren, men man är inte särskilt kaxig just nu. ;)

En flaska Krug skulle nog lösa alla världens problem den 2:a januari. :D
 
Toppen