Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Kan tipsa om en utmaning som jag ville posta till AHO:s tävling tidigare: resa jordent runt och vara online. Då var hindret att ingen förutom LH hade bra fungerande WiFi ombord. Speciellt på TATL eller TPAC. Connexion på SK var för bra och före sin tid. :(
Nu är det nog endast LH som har utrustningen kvar och kan erbjuda WiFi över vatten.
Har man Boingo då kan man nyttja GoGo över USA.
 
Hälsningar från 16D på Norwegian från Molde till Oslo. Tyvärr blev det flyg med Norwegian, tiden passade bäst idag på väg till OSL.
Det tog mig över 10 min att komma till denna sida så snabbt internet är inget de kan skryta med.
 

Agö

Medlem
Hälsningar från marschhöjd över Småland. SK1419, Gerud Viking (LN-RRK). Internet fungerar riktigt bra - perfekt att SAS begränsade till EBG m fl. Underbart flygväder, god mat, trevlig svensk besättning. Då står man ut med en helt packad B738 Sardinburk.
 

mry

Medlem
Jag försökte både koppla upp mig när vi flög från Alicante till oslo samt oslo till köpehamn i torsdags eftermiddag/kväll men det fungerade inte att komma någon stans förutom till den där inloggningssidan som ligger lokalt lagrad på planet :(
 

Traveller

Medlem
Fuskar lite och informerar om att US Airways GoGo wifi visserligen kostade pengar fast jag flög first men hastighet och kvalitet var på topp!
 

Glenn E

Medlem
Sådär, denna gången funkade internet ombord TK70. Hej hej! :)

Jag kunde inte få skype att fungera på TK.
Har du provat Skype?
Det fungerade bra över hela Indien men sedan tror jag att jag passerade någon tidsgräns så de sista timmarna innan HKG fungerade inte internet längre.
 
Toppen