Senaste nytt

Aegean vad i h-e (efterregistrering av miles)

Matsson

Medlem
Är arg.
Har flugit SK Biz CPH-BkK-CPH. Miles saknas såklart på inbound flight. Så jag är nu stolt Innehavare av aegan blue. D.v.s fullständigt meningslöst. Claimar miles via formulär på hemsidan, utan resultat. Ringer två gånger och får mejladress som inte fungerar t.ex milesbonus@aegan.com. Skall jag möjligen åka tåg till Aten och lämna boardingpassen över disk? eller strunta i alltihop.
Eller kan någon vänlig själ på detta eminenta forum upplysa mig om en mejladress som är i funktion.
God Jul utan miles önskar
Matsson
 
När flög du? Jag hade själv problem med poängintjäning på dessa sträckor när jag förra året flög med SAS. På nervägen fick jag poäng för första leggen (ARN-CP) efter 1,5 veckor. Resten fick jag efter ca 4 veckor och jag hade claimat dem via formuläret du skriver om. Helt lönlöst att mejla dem- för de svarar aldrig. Har skickat 3 mejl om att jag inte fått min bagagetagg som jag ska få som A3 Gold. Får leva med det då jag i gengäld har 4 års loungeaccess och guldstatus.
Tyvärr har jag heller ingen annan mejladress att hänvisa till. Har du kvar dina boarding kort?

Tycker inte att du ska strunta i detta om du vill uppnå gold status.
 

Matsson

Medlem
Ha mejlat på denna adress och mejlet kommer i return. Flög 3 nov. Måste mejla boardingpassen enligt aegan. De hävdar att SAS sagt att miles e j utgår på denn boknngsklass (C) Borde var c:à 11000. Blir trött .......
 

Moco

Medlem
Hoppas det löser sig. Lätt att tänka att allt fungerar smidigt i Svedala, dock ej fallet och SAS är definitivt inget föredöme när det kommer till efterregistrering som hos dem ofta är både omständligt och tar lång tid.
 
Toppen