Senaste nytt

Ryanair startar tre nya linjer från Göteborg City Airport - Malta, Trapani (Sicilien), Zadar

MarcusC

Medlem
Jaa Ryan lyckas alltid få bra uppmärksamhet, även om vissa linjer är åter efter uppehåll. Men helt klart drar man mycket folk till säve. Säkert i konkurrens med SK och DY...

Alltid bra med nya direktlinjer, men jag är ju ingen som gärna väljer detta bolag....föredrar nog tre byten med star istället...

Man lägger/ställer tydligen in trafiken till BRU south(Charleroi) till våren...inte lika stora rubriker.
 

Agö

Medlem
Man lägger/ställer tydligen in trafiken till BRU south(Charleroi) till våren...inte lika stora rubriker.

Ja, den kärran körs väl från basen i Charleroi och ska väl placeras om. Märkligt, ett flertal bekanta i Bryssel säger att CRL-GSE oftar brukar gå full.
 

henrik l

Medlem
Jaa Ryan lyckas alltid få bra uppmärksamhet, även om vissa linjer är åter efter uppehåll. .

Man lägger/ställer tydligen in trafiken till BRU south(Charleroi) till våren...inte lika stora rubriker.

Helt sant. Linjen till Trapani försvann helt plötsligt förra hösten, efter att dom även kört över vinterhalvåret, vilket förvånade mig, eftersom Nyköping-TRP bara flögs under sommarhalvåret. Men, det ska mycket till för att jag ska återvända. Det går ju att ta sig med AB till PMO numera och med 69 kg bagage om jag flyger med barnen, plus att det blir lite TP på marginalen, plus att det går att flyga dagligen. Helt enkelt ett mervärde för det man betalar extra.
 
Toppen