Senaste nytt

Julkalendern lucka 18 - 7500 poäng t/r München

Julkalendern lucka 18 - München 7.500 poäng T/R

Idag erbjuds München till 7.500 poäng (Ekonomi), 12 500 poäng (Economy Extra), och bäst av allt 15 000 poäng (Business) :cool: Detta är en super deal om ni frågar mig. För er som vill flyga Stockholm-Oslo-München-Köpenhamn-Stockholm för att maximera en resa i Business för endast 15 000 EuroBonus poäng är avgifterna 630 SEK vilket är ett helt fantastiskt pris tycker jag! :)

Det enda kravet är att man måste boka idag och resa ska genomföras 5 januari - 17 mars. Jag blir verkligen intresserad att boka detta erbjudande men tror att interkont kommer att erbjudas 23/24 så jag biter mig i läppen och väntar!:D
 
Någon i teamet här på forumet får gärna ta bort denna tråd då jag såg att en annan redan hunnit före mig att posta detta erbjudande. Jag tog för lång tid på mig att skriva. :(
 

Stefan62

Medlem
Idag erbjuds München till 7.500 poäng (Ekonomi), 12 500 poäng (Economy Extra), och bäst av allt 15 000 poäng (Business) :cool: Detta är en super deal om ni frågar mig. För er som vill flyga Stockholm-Oslo-München-Köpenhamn-Stockholm för att maximera en resa i Business för endast 15 000 EuroBonus poäng är avgifterna 630 SEK vilket är ett helt fantastiskt pris tycker jag! :)

Det enda kravet är att man måste boka idag och resa ska genomföras 5 januari - 17 mars. Jag blir verkligen intresserad att boka detta erbjudande men tror att interkont kommer att erbjudas 23/24 så jag biter mig i läppen och väntar!:D

Du kan ju altid avboka en bokad resa om det är så att något bättre dyker upp...
 

Nightfly

Medlem
Jag blir verkligen intresserad att boka detta erbjudande men tror att interkont kommer att erbjudas 23/24 så jag biter mig i läppen och väntar!:D

Jag sitter också och hoppas på långdistans-erbjudande. Av erfarenhet, vad brukar komma? Chicago och Shanghai de senaste par åren eller minns jag fel? Jag antar att de undviker hetare destinationer som New York, Bangkok etc.
 
Toppen