Senaste nytt

Finns det någon "magisk" gräns vad gäller antal samlade EuroBonus poäng

Viking75

Medlem
Är lite nyfiken på om det finns något slags rekord i EB poäng, eller för den delen någon som vet om ett visst antal sparade poäng skulle kunna uppmärksammas av SAS.

Vad kan anses som riktigt mycket poäng?
 
jag har kollegor ( EBP ) som ligger strax över 1 mille poäng men det finns säkert andra EBP som ligger högre..vill minnas att man som Pandion inte behöver bry sig då poäng aldrig kan brinna inne...
 

Viking75

Medlem
Det skulle onekligen vara suveränt om man på något sätt kunde få sina poäng att inte frysa inne. Jag kommer aldrig ha möjlighet att bli Pandion, men de är verkligen värda ovanstående möjlighet.
Jag misstänkte att det fanns ett antal runt miljonen, fyll gärna på om ni känner till mer.

Jag är sugen på att göra ett rekordförsök i framtiden.
 

Dr. Miles

Expert
Det skulle onekligen vara suveränt om man på något sätt kunde få sina poäng att inte frysa inne. Jag kommer aldrig ha möjlighet att bli Pandion, men de är verkligen värda ovanstående möjlighet.
Jag misstänkte att det fanns ett antal runt miljonen, fyll gärna på om ni känner till mer.

Jag är sugen på att göra ett rekordförsök i framtiden.

Det finns många andra flygbonusprogram där poäng/miles inte går ut så länge du har aktivitet på kontot minst var 18/24/36 månader.
 

Viking75

Medlem
Dr Miles,
Jag tänker nog faktiskt gå med i något av dessa i en snar framtid.
Jag har absolut ingen erfarenhet av andra än *A och behöver sätta mig in i vad som skulle passa mig bäst.

Men först skall jag fortsätta fokusera på SAS
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Dr Miles,
Jag tänker nog faktiskt gå med i något av dessa i en snar framtid.
Jag har absolut ingen erfarenhet av andra *A och behöver sätta mig in i vad som skulle passa mig bäst.

Men först skall jag fortsätta fokusera på SAS
Jag rekommenderar dig att skaffa konto på följande flygbonusporgram.


Både AAdvantage och Mileage Plus har ett sådant system. Dvs om man har aktivitet(+/-) på kontot minst var 18:e månader går miles inte ut.
Miles på Skymiles går inte ut enligt nuvarande regel.

De tre flygbonusprogram täcker för alla tre alliancer och de är hyfsad program om man flyger endast i Economy.
 
Toppen