Senaste nytt

Avstickare för 210 TP

Creades

Medlem
Hej,

Nu när SAS var på fallrepet bokade jag en resa för mig och min sambo till US den 11 april - 18 april. Jag har under denna medlemskapsperiod redan har samlat på mig 1290 T och tänkte därför göra sak av guld och införskaffa de sista 210 i USA. Min tanke var att antingen åka till Seattle där jag har en vän eller Las Vegas. Då vi åker med SAS landar vi i EWR, något som förvårar saken. Tänker mig dock att man kan vara i NY ett antal dagar och ta en trip över 3 dagar till någon av städerna ovan. Något förslag? Jag är inte så noga med resmålen utan andra platser fungerar utmärkt.
 
Last edited:

kristerj

Medlem
Billigast är om du försöker med en resa som innehåller Puerto Rico (SJU). Dessutom är det ju trevligt att bada en dag i karibien. En ToR till SJU från JFK via MIA ligger på ca 5000:-/pers och ger 200TP. Vill du komma upp över 200 TP kan du pröva med att lägga till en extra sträcka på dit eller hemvägen. Det är enkelt att söka på AA:s hemsida "Multi-city"
 

Creades

Medlem
Tack,

Jo jag kollade det men tycker att "random" - sökningar är ett sådant trubbigt instrument. Försökte ITA Matrix men gick inte bättre där. Bäst hade ju vart en rundresa med en natt i Seattle och en i Las Vegas.
 

Creades

Medlem
Jag älskar att det bara här som en skrivning av LAX till LAS är till sådant nöje :)

Tyvärr hjälper inte det min ursprungliga frågeställning...
 

kristerj

Medlem
I somras åkte jag också LOS - LAS - MIA - SJO T/R... Hade vart kul att prova något annorlunda :)

Då kanske SJU i Puerto Rico är lite omväxling mot Costa Rica (SJO). Pröva JFK-SJU-LAS-JFK. I din fråga framgår inte vilken budget du tänkt dig, men inget hindrar att du bokar JFK-SEA-LAS-JFK om du vill till både Las Vegas o Seattle. Om priset är viktigt så bör din resa innehålla SJU eller SJO.
 
Toppen