Traveller
Medlem
Vänner
Det verkar som besparingarna på SAS kan få konsekvenser på servicen mot oss som reser mycket. Jag har just fått veta att SAS planerar att lägga ned sin kundtjänst/telefonförsäljningen i Örnsköldsvik. Denna skall då ersättas med ett Svenskt callcenterföretag, vilket är inte känt ännu. Personalen lär inte få följa med i en sådan flytt. I dag är det ett callcenterföretag i Sveg som tar hand om EBB / EBS och dom är långt ifrån lika kompetenta som EBG/EBP kundtjänsten i Örnsköldsvik.
En del av SAS styrka gentemot oss som är frekventa kunder utan tvekan den service vi kan få i Ö-vik.. SAS, det här är en mindre bra idé!
Det verkar som besparingarna på SAS kan få konsekvenser på servicen mot oss som reser mycket. Jag har just fått veta att SAS planerar att lägga ned sin kundtjänst/telefonförsäljningen i Örnsköldsvik. Denna skall då ersättas med ett Svenskt callcenterföretag, vilket är inte känt ännu. Personalen lär inte få följa med i en sådan flytt. I dag är det ett callcenterföretag i Sveg som tar hand om EBB / EBS och dom är långt ifrån lika kompetenta som EBG/EBP kundtjänsten i Örnsköldsvik.
En del av SAS styrka gentemot oss som är frekventa kunder utan tvekan den service vi kan få i Ö-vik.. SAS, det här är en mindre bra idé!