Senaste nytt

SAS Webshopping

JPB

Medlem
Har också inloggningsproblem. Även när jag loggar in på sas.se så står det att det uppstått problem med att läsa in mina eurobonus uppgifter.

Tack, då vet jag. Har nån förhoppning att lyckas logga in innan midnatt för att få igenom en Adlibrisbeställning nu när det är 50 poäng per 100 kr. Får se om det löser sig.
 

Flyer722

Medlem
Bytte nummer till Fibio för 2500p (99kr månaden obegränsad surf). Däremot drogs pengarna från kortet sen kraschade sidan, fick ingen bekräftelse och kan inte ens logga in med bankid.....
 
Är det någon här som någon gång fått poäng från ett företag/partner bara för att gått in på deras hemsida?

Jag har fått 599p utan att köpt något alls. Har tittat igenom alla transaktioner på alla mina kort och inget har köpts (Har inga extrakort som familj har).
 

Delayed

Medlem
Är det någon här som någon gång fått poäng från ett företag/partner bara för att gått in på deras hemsida?
Jag hade nog hållit tyst om detta och felanmält det innan fler drabbas. Först hade jag dock testat om buggen är reproducerbar genom att gå in "några" gånger till. Man vill ju ge en bra felrapport! :cool: ;)

Skickar du vilket företag det gäller i PM kan jag hjälpa dig att testa. :)
 
Någon mer som inte kan betala med Amex på Apoteket hjärtas hemsida via Klarnas betalningstjänster på hemsidan? Amex symbolen finns men vid försök vid betalning med Amex fick jag bara detta felmeddelande.
 

Attachments

  • 6EAE3BCE-00DE-4B92-807B-F378BBC83809.png
    6EAE3BCE-00DE-4B92-807B-F378BBC83809.png
    40,8 KB · Visningar: 75

Delayed

Medlem
Någon mer som inte kan betala med Amex på Apoteket hjärtas hemsida via Klarnas betalningstjänster
Inget svar på frågan men Lloyds Apotek tar Amex, eller i alla fall fungerade det för runt en vecka sedan. I samband med detta informerade jag även Apotea att de inte har mig som kunde längre om de inte återigen börjar ta Amex.
 
Toppen