Senaste nytt

SAS Fast track Kastrup

I april i år reste jag med Turkish airlines. Jag använde SAS Fast Track utan problem. Jag är EBG.
Även före Covid brukade jag använda SAS Fast Track utan problem.

En gång för typ fem år sedan blev jag nekad men då klagade jag hos kundtjänst som kompenserade mig med flera tusen poäng(!) och en ursäkt för att man hade gjort fel.

Jag känner mig ganska säker (typ 100,2%) på att man som EBG/EBD har rätt att använda SAS Fast Track om man flyger med ett annat Star Alliance bolag. :)
 
I april i år reste jag med Turkish airlines. Jag använde SAS Fast Track utan problem. Jag är EBG.
Även före Covid brukade jag använda SAS Fast Track utan problem.

En gång för typ fem år sedan blev jag nekad men då klagade jag hos kundtjänst som kompenserade mig med flera tusen poäng(!) och en ursäkt för att man hade gjort fel.

Jag känner mig ganska säker (typ 100,2%) på att man som EBG/EBD har rätt att använda SAS Fast Track om man flyger med ett annat Star Alliance bolag. :)
Stämmer , idag åkte dottern som har SAS Gold med SN och gick i SAS fasttrack.
 

BCflyer

Medlem
Någon som vet hur dags SAS FastTrack öppnar på CPH på Söndag. Flyger med familjen till Nice med SAS 6:05. Någon gång har vi varit på plats innan den öppnat och då fick vi inte använda CPH Express vet jag.
 

JAM(1)777

Medlem
Någon som vet hur dags SAS FastTrack öppnar på CPH på Söndag. Flyger med familjen till Nice med SAS 6:05. Någon gång har vi varit på plats innan den öppnat och då fick vi inte använda CPH Express vet jag.

Flög till PMI 29/7, fick gå igenom CPH Express eftersom SAS FT inte hunnit öppna 0445.
 

JAM(1)777

Medlem
Ska med samma flight på måndag, hur var kön på CPH Express vid den tiden för er (antar att SAS FT fortfarande inte är morgonpigg) . Hade SAS lounge öppet?
Loungen öppnade 0500. Kön till CPH Express var lång, dock om du har PLUS-biljett och SAS FT inte är öppen får du nyttja CPH Express FT.
 
Toppen