Min flickvän hade luftproblem med sin stol på väg hem från Hong Kong för några veckor sedan. En till stol på samma flight hade också problem med luften. Detta var LN-RKR och platserna var 4F och 3A.
Enligt cabin crew så kommer det ombord tre tekniker efter varje landning som kör alla stolarna...
Tack för svar. Det brukar trilla in poäng rätt snabbt tycker jag. Fast det kanske bara är inbillning. Men då vet jag att det är 14 dagar som gäller innan jag kan göra något. Det är ingen panik egentligen, utan bara lite lustigt att det kan skilja sig så åt.
Det här är märkligt; Jag och min flickvän var ute och reste med SAS förra veckan. Båda på samma bokning. Flickvännen har fått sina poäng, men inte jag.
Är det bara att ha is i magen och vänta eller vad säger ni? Har någon som har varit med om detta innan?
Ursäkta, men jag var helt ute och cyklade och satt med den där historik-prylen så det hade nog inget med detta att göra. Nu kan jag komma in på SAS hemsida igen.
Sträcka: HKG-ARN
Datum: 2017-09-08
Från kabinklass: Plus
Till kabinklass: Business
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 25000 poäng (x2)
Bid strength: Lägsta
Eurobonusstatus: EBS
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 3 månader
Gick uppgradering igenom: Ja, 48 timmar före
Sträcka: ARN-HKG
Datum: 2017-08-31
Från kabinklass: Plus
Till kabinklass: Business
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 25000 poäng (x2)
Bid strength: Lägsta
Eurobonusstatus: EBS
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 3 månader
Gick uppgradering igenom: Ja, 48 timmar före