SK403 är väl en av SAS viktigare feeders till CPH från ARN. Kommer bli en tidig morgon för "vanliga" passagerare som ska åka till SFO/IAD/EWR via CPH alt. dyr när även TATL flyget bokas i de högre klasserna.
SK403 är väl en av SAS viktigare feeders till CPH från ARN. Kommer bli en tidig morgon för "vanliga" passagerare som ska åka till SFO/IAD/EWR via CPH alt. dyr när även TATL flyget bokas i de högre klasserna.
Ingen aning, nånting på ~250 tror jag.
De flesta av oss nördar har ju hängt på check-in låset och fått BN1, men här ser jag potential för ett BusinessClass.se chicken race. Vem kan visa upp högsta SEQ/BN? Risken (Klippkanten) är ju naturligtvis att man försöker checka in för sent och inte får...
Espresso-nischen är väl det som gjort Starbucks framgångsrika. Sedan har de efter det vägvalet byggt ett starkt varumärke. Som koffeinkrävande skandinav är starbucksloggan ibland som en hägring i USA som man väljer för att man vet att det finns annat än american coffee. Nu finns det ju dock ofta...
Håller med. Om man nu absolut inte vill ha Eco och Biz kör åtminstone med något reserelaterat som exempelvis BA med WT, CW etc.
Nu låter det nästan som Liberos nya produktlinje... :confused:
En petitess och kanske är jag ute och cyklar, men kan ju vara bra att klargöra också att det är samma sak. Jag har bara sett SAS använda sig av BN som prefix. De flesta andra bolag (?) brukar bara ha Seq för incheckningsordning.
Jag skickade en tag till en vän med PDX som hemmabas. Hon är en hängiven FF som håller på att flyga ihop ett 1k med UA och Mileage Plus. Planen är att fixa det till maj och hon ligger på drygt 55k just nu. Enligt henne är 4-5 cent per mile bra värde.
Det blir en MR i veckan ungefär med BOS, EWR...