Har någon av er haft problem med att boka Avianca business till BOG och sedan en intra-sydamerika från BOG? Jag försökte boka LHR-BOG-CUZ och LIM-BOG-LHR. Massor med platser i economy enligt awardfares på både BOG-CUZ och LIM-BOG men agenten kunde på nåt sätt inte få upp dem i systemet och lägga...
Sorry om det här hamnar i helt fel tråd, men tänkte att fler som GBIT:ar har haft liknande fråga. Hur funkar det med reseförsäkringen till SAS MC om man gör ett köp på ett flygbolag med Curve och MC som underliggande? Gäller försäkringen då eller kommer de hävda att det har blivit en mellanhand...
Jag upplever också att det gick lite trögare än vanligt den här gången. Jag fick spärrar som blev längre och längre, först någon halvtimme, sen någon timme, sen tre timmar, någon var runt 8 timmar och en var även 12 timmar. Sista spärren fick jag söndag förmiddag och den släppte inte ens på...
Vet ni om det är antingen 1h eller 24h? Har inte kunnat göra en gbit på tre timmar nu, så funderar på om jag bara ska ta och prova igen imorgon eller försöka lite då och då.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Jag har upptäckt att om man flyttar flera transaktioner av samma art, d.v.s. samma typ av dragning med samma "titel", så kickas spärren in också. Det gick däremot bra att flytta över en annan transaktion av ungefär samma belopp. Däremot tog det stopp även efter den. Det är nog en levande...
Bra skrivet, piloterna gjorde ett strålande jobb. Tycker generellt att europeiska piloter håller hög standard. När nyheten kom sades det bara att motor nr2 fick en brandindikation, skönt att det framkom att det "bara" var en birdstrike. Tänker mig att de prioriterar att hålla kärrorna...
Hade jag varit du så skulle jag heller inte hängt med, så här kommer ett försök till förklaring.
1. För att om jag bokar SAS så förväntar jag mig i första hand SAS-kärror och i andra hand hela och rena wet-lease med SAS-färger och -kabinkonfiguration.
2. För att jag läste om Smartlynx...
MYCKET informativt, tack! Har väl egentligen bara förträngt detta faktum, men förändringen gör det lättare att vara lite mer smart.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Goda nyheter! Har svurit över hur dåliga Coop är när det gäller hantering av poäng, presentkort och framförallt deras höga priser. Nu har jag äntligen en bra anledning att slippa skiten.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk