Resa bokad MMX-ARN avgång 19/5 - meddelande om inställt flyg 13/5. Resan köpt via klarna på kreditkonto. Efter att ha pratat med klarna och refererat till konsumentkreditköpslagen om utebliven tjänst fick jag igår meddelande om att SAS betalat tillbaka till klarna och att jag inte längre har...
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS
Kabinklass: Business
Avreseort: HKG
Destination: CPH
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 70000
Skatter&avgifter (per person): Uppgraderad på flygplatsen
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): Dec19
Bokad: Juli19
Hade fem plusbiljetter bokade till 20/5 ARN-BRU-CPH, inställda flyg meddelades 13/5 och fick förra veckan erbjudande om voucher + 350kr. Vid samtal med SAS uppger dem att återbetalning påbörjats för första halvan av aprils inställda flyg och att räkna med en månad eller mer. Även anmält...
Rapportera gärna i följande format
Sträcka: ARN-PVG
Datum: 21/12-2017
Från kabinklass: SAS Go
Till kabinklass: SAS Plus
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 10K poäng
Bid strenght: Low
Eurobonusstatus: Member
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 3 veckor
Gick uppgradering igenom: Ja...