Senaste nytt

Heathrow - Är någon där nu?

Axxo

Medlem
Min syster och hennes familj är päväg till Heathrow och dom är väldigt sena. Dom ska flyga till Göteborg med British Airways. Dom kommer komma dit cirka 1 timma innan depature. Vet någon om det är stora köer på Heathrow just nu?

Dom har lite panik nu, har försökt att köpa Fast Track (https://www.heathrow.com) åt dom men det går inte att köpa samma dag.
 

ekf

Medlem
En kompis är där nu, missade flyg i transit. Han muttrade någon om en timmes kö till BA servicedesk i T5 förr ett tag sedan, men nu har det varit radiotystnad en stund...
 

Tomas E

Medlem
Har tyvärr ingen input angående hur det ser ut på LHR just nu, men det kan ju variera ganska mycket mellan terminalerna! Dina släktingar ska ju flyga från T3 (mer okänd mark för mig än T2 och T5), med BA802 kl 20:40 om jag förstår det rätt. Jag uppfattar att de inte har fast track, men har de bagage att checka in eller talar vi "bara" om tid genom säkerhetskontroll + springtid till gate?
 

Axxo

Medlem
Dom hann :) dom hann till och med komma lite innan, vilket var bra :)
Dom flyger från terminal 3 med bagage. Min systers man kom på att han hade ett BA guld kort så han löste fast track till min syster och dottern (dom var snälla och släppte förbi två personer extra på guld kortet) Cirka 20 min väntetid i fast track.
 
Toppen