Senaste nytt

American Express devalverar MR-poäng från 1 september 2022

Det som blir spännande för vissa av oss är ju att det finns ett tak för hur många MR man får överföra per kalenderår till vissa program, exv 990.000 till Finnair och 9.720.000 till SAS
 

Emil123

Medlem
Dessa ändringar förtjänar en ny tråd.

MR värdet slaktas fullständigt. Jag nådde nyss årsbonusen vilket inte kommer upprepas. Meningslöst som jag ser det att bry sig om dessa poäng framöver.

De höjer dessutom årsavgiften till 7800:- för Platinum. Gold+Elite känns mer lockande framöver.

Var står det om avgiftshöjningen? Såg inte det någonstans.
 

drW

Medlem
Mycket tråkigt! Känns ju inte riktigt värt Platinum längre då. Har de kommunicerat några förbättringar? Att höja priser och göra försämringar är ju inte direkt begåvad marknadsföring. Kanske är premiumkortens tid förbi?
 
Mycket tråkigt! Känns ju inte riktigt värt Platinum längre då. Har de kommunicerat några förbättringar? Att höja priser och göra försämringar är ju inte direkt begåvad marknadsföring. Kanske är premiumkortens tid förbi?
Ja det börjar svida för oss vanliga dödliga iaf, när jag skaffade det kostade det 5000... Den enda förbättring jag vet är väl 4000kr i avdrag på notor, 2000kr Sverige och 2000kr Europa.
 
Toppen