Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

LarsCph

Medlem
Ja men håller med, att det inte något speciellt. Men jag brukade att ta en kaffe och kanske frukt när jag skulle iväg till Stockholm tidigt på morgonen. Att den är borta tycker jag ju är en försämring, de kunna jo också ha valt att uppdatera den. Angående ”djur i bur” var det jo absolut frivilligt att gå in i loungen.


Jag tror nu absolut den fanns efter 2018, om jag minns rätt var den der (men stängt) da jag var i Stockholm Oktober 2020. Men inte nu längre. Kanske jag minns fel eftersom jag ofta åker jag från Köpenhamn eftersom det är enklare att ta sig till Kastrup jämfört med Malmö airport om man bor i centrala Malmö.
 
  • Gilla
Reactions: hco

011430121

Medlem
Varför spårar nästan alla trådar ur och det blir diskussion om vaccinering, munskydd, vaccinpass
Eftersom de flesta verkar vara experter inom området, kan inte ta dessa diskussioner på jobbet, jag förmodar att ni jobbar på Karolinska Institutet fortsätt där med diskussionerna!
 

Edvin

Medlem
Är det någon som vet hur det ligger till med loungen i Helsingfors? Kollar man på antalet - i nuläget bokningsbara - flighter i Mars HEL-ARN motsvarar det ungefär GOT-ARN i februari med ett snitt på tre stycken per dag. Spontant känns också Helsingfors som en affärstung destination och många resenärer med status.
 
Toppen