Senaste nytt

SWISS uppgraderar resterande 5 A340-300

Canadien

Medlem
Största problemet i First på A330-300 är storleken på toan. Jag behöver typ ta av mig brallorna på utsidan för att byta till PJ ;) Ofta har Swiss använt gardinen vid dörr L1 så jag kan byta. För inte att tala om försöka byta en blöja :eek: Så jag hoppas det är större ombord denna.

Nu brukar jag inte resa i blöja utan räkna med att det finns toaletter lite här och var men förstår ditt problem.

--Kunde inte låta bli, fredag på jobbet...
 

Janne V

Medlem
Största problemet i First på A330-300 är storleken på toan. Jag behöver typ ta av mig brallorna på utsidan för att byta till PJ ;) Ofta har Swiss använt gardinen vid dörr L1 så jag kan byta.

Fick chocken när jag öppnade toalettdörren. :eek: 190 cm och ombyte där inne var en utmaning. Erbjöds L1-gardinen vid byte tillbaka från First-uniformen.
 

Senator

Moderator
Då har jag bokat min första resa med dessa klenoder. A340-300 är tillbaka i service på JNB. Om jag minns rätt så är anledning till användande på just den rutten flygplatsens relativt höga höjd på nästan 1.700 m.ö.h. Hoppas vi kommer iväg i maj!
 

Lauda 777

Medlem
Då har jag bokat min första resa med dessa klenoder. A340-300 är tillbaka i service på JNB. Om jag minns rätt så är anledning till användande på just den rutten flygplatsens relativt höga höjd på nästan 1.700 m.ö.h. Hoppas vi kommer iväg i maj!
Bäst att passa på. Inte många chanser kvar i A340.
 
Toppen