Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick samma besked över telefon att min voucher skulle bli förlängd till 28 feb 2022. Personen jag pratade med sade att det kunde ta ett par dagar innan förlängningen gick igenom i systemet. När jag nu loggar in så ser jag inte den förlängda vouchern ännu utan kan bara välja en senare intjänad voucher giltig tom 31 dec 2022. Jag får ringa in i morgon och fråga om det kan se någon notering i systemet.
Jag avboka min 241 den 4/1 och den kom idag fram när jag skulle söka.
Så ja det tar ett tag för dom att fixa det
 

Matore

Medlem
Hemsidan är inte uppdaterad men två agenter har sagt samma sak nu idag, det ändrades runt nyår sa de, då tog man nytt beslut att alla vouchers är förlängda till 28 feb.
Men innan det finns på skrift vågar man ju inget... :)
 

fred80

Medlem
Hemsidan är inte uppdaterad men två agenter har sagt samma sak nu idag, det ändrades runt nyår sa de, då tog man nytt beslut att alla vouchers är förlängda till 28 feb.
Men innan det finns på skrift vågar man ju inget... :)

"Förlängningen gäller endast de som av olika anledningar inte kunde nyttja sina vouchers. Har du redan bokat en resa och använt din voucher så kan vi inte förlänga den"

Var svaret jag fick av chatten om jag kunde boka om en resa till Kanada i februari, Men ska även ringa in och kolla, man kan ju ha tur :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen