Senaste nytt

Amex värvningskampanj - Ansök senast 14 jan 2022

zippan

Medlem
Har idag ett Amex Elite som jag tänkte dra ner till ett Premium. Sambon har startat eget och har ingen inkomst på pappret så kan jag inte bjuda in henne.
Din sambo kan förmodligen bli accepterad trots det. Det är väl bara att testa?
Jag kan inte bli inbjuden till ett Premium nu och samtidigt säga upp mitt Elite, eller hur? Två likadana produkter tänker jag.
Du kan bli inbjuden. Men inga poäng enligt reglerna.
 

Hafermann

Medlem
Finns det någon aktiv kampanj för Amex Platinum ? Ser att det finns för Amex Premium och Elite.
Jodå. När jag läser inbjudan från mitt Platinum är erbjudande just nu 300 000 Amexpoäng och presentkort till diverse restauranger på 2000kr. Den inbjudne får samma summa restaurangpresentkort och 100000 Amexpoäng.
 

Axxo

Medlem
Om jag blir värvd till ett Amex Platium från en person som har Amex Elite. Vad får personen som värver och vad får jag?

Får jag som blir värvd till Amex Platium 300 000 MR poäng + presentkort på middag?

Min väns belöning: Eurobouns poäng ?
 

intuition

Medlem
Personen som värvar dig kan enkelt se vilka poäng det ger för båda parter, genom att klicka länken "Jag har läst och godkänner villkoren" som finns precis under värvningslänken.

Jag antar att du redan har en vän i åtanke för värvningen som du skulle kunna fråga, men här är poängtabellen som jag har.
Skärmavbild 2021-12-28 kl. 19.36.02.png
 

Axxo

Medlem
Personen som värvar dig kan enkelt se vilka poäng det ger för båda parter, genom att klicka länken "Jag har läst och godkänner villkoren" som finns precis under värvningslänken.

Jag antar att du redan har en vän i åtanke för värvningen som du skulle kunna fråga, men här är poängtabellen som jag har.
Visa bifogad bild 124868


Tackar :) Så man får 100 000 amex poäng och middag för 2 k samt att man får 150 000 poäng extra när man spenderat 150 000 kr?`
Totalt: 400 000 poäng efter man spenderat 150 000 kr + 2 k middag?

Japp det har jag :)
 
Toppen