Senaste nytt

Dagrum i Köpenhamn

Concorde

Founding Member
Hur funkar dessa? Får man nyttja rummet endast som star-Gold? Har 2.5 timmar byte och landar redan 07.30 :eek: med connection till Warszawa 09.55. Skönt med 1-2 timmars blund.

SAS chatten online hade bra koll....

Du chattar med Xxxxx
- Hur kan jag hjälpa till?
Xxxxxxx: Hej
Du skrev: hej
Du skrev: behöver man förboka Day room på Kastrup?
Du skrev: dvs i Scandinavian loungen
Xxxxxx: Inget som vi har hand om här på Sales & support så det kan jag inte svara på. Utan jag skulle föreslå att du ringer till flygplatsen och hör.

:rolleyes::cool:
 

agehall

Medlem
Vilket bra svar. Kunde de inte ha kollat upp det åt dig..?

Jag vet inte, men jag gissar att om du har tillgång till loungen så får du använda rummen. Troligen så bokar du det när du kommer, men jag har inte provat själv, så jag gissar bara.
 

Sakoz

Medlem
"SAS chatten" är den sämsta kundservicefunktion jag någonsin varit med om hos ett flygbolag, det verkar vara ett call center som sitter och slår på webben bara. Dom påstår sig jobba på SAS Kundtjänst men jag har svårt att tro det eftersom kontrasterna är så stora gentemot när man ringer och ställer samma frågor. Jag har fått spunk mer än en gång när jag chattat med dem. Och då har jag verkligen varit övertydlig i min formulering.
 

Mikael

Medlem
Har också dålig erfarenhet av chatten. De försökte inte ens svara på min fråga utan bad mig direkt ringa kundtjänst.
 
Toppen