Senaste nytt

Hyrbilspriserna har skenat i LA jmf Avis direkt mot Holidayautos

Hachans

Medlem
Vilken känns bäst att köra...? Jag har lite fördomar om att amerikanska bilar är kvalitativt lite sämre än typ Volvo, BMW, Mercedes och Audi. Hyrde än Cheva för några år sedan i Miami och den kände lite mjuk i fjädringarna...

Äsch, alla bilar även de europeiska är justerade för de kassa amerikanska vägarna. Spelar ingen roll vad man väljer ur det hänseendet.
 

sembl

Medlem
Välj europeiskt eller Japanskt om du kan. Malibu etc är ju helt hemska på vägen.

Det är först i premium segmentet där bilarna går att köra så som vi är vana.

Jetta, Passat är rena rama lyxåken jämfört med likvärdigt från GM, Ford, Buick, Chrysler.
 

Mediana

Medlem
Okej, har inte hyrt bil på länge med tanke på att jag inte rest något .. kollar nu två veckor i LA i Maj .. 17500 kr för en mindre bil. Det är ju fasiken helt galet. Nu är jag riktigt bitter ..
 
Okej, har inte hyrt bil på länge med tanke på att jag inte rest något .. kollar nu två veckor i LA i Maj .. 17500 kr för en mindre bil. Det är ju fasiken helt galet. Nu är jag riktigt bitter ..
Har samma problem. Får bli SFO mestadels av semestern, där det går hyfasat att ta dig fram med public transport istället för hyrbil.
 
Toppen