Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

ptotheg

Medlem
Lyckades boka min ARN-CPH-LAX-ORD-CPH-ARN med en 2-4-1 efter några turer. Fick ringa in och lägga på ARN-benet. - Den hamnade på en separat bokningsreferens - problem?

Kan Guldsupporten lägga om den eller måste jag ringa ”Tallin” (Sykes) på nytt?
 

Senator

Moderator
Lyckades boka min ARN-CPH-LAX-ORD-CPH-ARN med en 2-4-1 efter några turer. Fick ringa in och lägga på ARN-benet. - Den hamnade på en separat bokningsreferens - problem?

Kan Guldsupporten lägga om den eller måste jag ringa ”Tallin” (Sykes) på nytt?

Det låter som SAS har sålt på dig en helt ny enkelresa. Det vill säga att du båda betalar mer och att du inte har EN komplett resa men två olika resor rent systemmässigt och i fall det blir lite strul.
 

ptotheg

Medlem
Det låter som SAS har sålt på dig en helt ny enkelresa. Det vill säga att du båda betalar mer och att du inte har EN komplett resa men två olika resor rent systemmässigt och i fall det blir lite strul.

Inga fler poäng är dragna, skatten stämde med vad jag fick fram på totalen när jag först försökte men misslyckades att boka allt direkt. Vart vänder jag mig för att få den sammanslagen? (Jag tänker att det är det bästa)
 

Senator

Moderator
Inga fler poäng är dragna, skatten stämde med vad jag fick fram på totalen när jag först försökte men misslyckades att boka allt direkt. Vart vänder jag mig för att få den sammanslagen? (Jag tänker att det är det bästa)
SAS? Om det är en 2-for-1 bokning så är det 08 797 4040 som gäller.
 

ptotheg

Medlem
Haha. Tack. Men 2-4-1 supporten KAN slå ihop dessa? Vill inte hamna i något läge där dem ska avboka, releasa och boka om…
 

Borje L

Medlem
Ser att vissa "dynamiska poängpriser" är lägre än bonuspriserna. Tex Arlanda-Miami kan man boka i Plus för 35351 poäng per väg, 70702 poäng totalt. Då tjänar man dessutom 12000 poäng (6000 per enkelresa). Så priset blir 58702 poäng. Samma resa i ekonomi kostar 60000 poäng. Dessutom skulle man väl tjäna 48000 baspoäng om man får 12000x4 under kampanjen som pågår.
 
Toppen