Lyckades boka min ARN-CPH-LAX-ORD-CPH-ARN med en 2-4-1 efter några turer. Fick ringa in och lägga på ARN-benet. - Den hamnade på en separat bokningsreferens - problem?
Kan Guldsupporten lägga om den eller måste jag ringa ”Tallin” (Sykes) på nytt?
Det låter som SAS har sålt på dig en helt ny enkelresa. Det vill säga att du båda betalar mer och att du inte har EN komplett resa men två olika resor rent systemmässigt och i fall det blir lite strul.
SAS? Om det är en 2-for-1 bokning så är det 08 797 4040 som gäller.Inga fler poäng är dragna, skatten stämde med vad jag fick fram på totalen när jag först försökte men misslyckades att boka allt direkt. Vart vänder jag mig för att få den sammanslagen? (Jag tänker att det är det bästa)
Det går "aldrig" slå ihop 2 bokningar till en, man måste avboka den ena och lägga till sen till andra bokningen.Haha. Tack. Men 2-4-1 supporten KAN slå ihop dessa? Vill inte hamna i något läge där dem ska avboka, releasa och boka om…
Ja, det har gått i 15 månader att ringa och boka, men inte online, den har varit stängd i drygt 1,5 år.Det står ju att det inte är öppet här: Tillfälligt stängd | SAS
Men om jag ringer in så finns det chans att boka med exempelvis Lufthansa genom Eurobonuspoäng?